Tuesday, March 8, 2011

Penat Tapi Best Part 2

Assalamualaikum..


Alhamdulillah demamnya semakin pulih cuma pening-pening tu biasalah kan. yeahhh dapat gagahkan diri untuk taip entry baru nie. rasa bersemangat pulokk nak taip entry kali nie. kita sambung entry sblm nie dgn part 2 plak eyhhh tapi kali nie dengan gambar-gambar yang melimpah ruah memenuhi ladang gandum gitu. tengoklaa korang sampai tersembul biji mata tu..



Masih kaku lagi..


Buat demo tarian lagu tema iaitu demi matahari

Nie pon sama. padahal tak taw sgt pun.


Time slot aku. dorang baru lpas kena marah. cian dorang.. aku yg tlong co0lkn..

Sempat tu aku terselit. salah 1 aktivitinya.

Nie pon sama gak..

Khusyuk nohh dorang dgr arahan..



batak jap dapat berdiri atas pentas..

Anak-anak buah aku.. slot LDK 1 nie..

Cehh pandainya aku tunjuk ajar dorang. nasib bek bkn ajrn sesat..


Cian dorang kena panas. da soh alih tak mau..


Amboi smpt lg snap gmbar time aku bebel nie..

Nie pun sama gak.. biasa eyhh..

ikhwan najmi wat demo sama aku..


Buat logo kumpulan. aku yg reka bkn dorang. hampehh.. hee



Chicken dance time


LDK ke-3


Ikhwan najmiiiiiiiii... comey lorhh ini budak.

Recall time.. alololo cedeynya.. aku pun nanges gak..

Ini belah perempuan plakk..

Menitis-nitis air matanya tapi serius laki lg meraung dr perempuan. tak caya suda..

Tu dia sampai mcm tu sekali.. nasib baik bernafas..

Pakat doa sama-sama eyhhh..

Tu dia ikhwan najmii.. penuh penghayatan kan..
Tapi apa-apa pun memang dapat banyak pengalaman laa dari nie.. income tu der laa tapi rahsia tapi memang best.. rindu dengan adik-adik semua.. wuuu (^_^)

 Terima Kasih mentatap ini gambar sampai penat =))

terima kasih awak sudi baca dan terjah ke sini.

4 comments:

NabilahYazid said...

sya. budak budak ne nak same tinggi dengan kau dah. hahaha. weeh kalau ade event macam ne lagi kan aku nak join jugak. nak jadik fasi. teringin wooo

Anonymous said...

wah...bes nyew lysha...cm dh smkn matured la ak tgk ko ni..bez nyew..ble la ak nk rase yg aku ni dh btol2 matured... :-(

ELLYSHAJAMAL said...

fara: hahaha.. 2 laa pasal. cm aku plak yg skul balik. terserlah kependekan aku. insyaALLAH.. bisa aje deyhhh..

ELLYSHAJAMAL said...

maza: hahaha.. matured laa sgt.. mcm budak2 adelaa aku nieyhh.. terkinja-kinja lagi.. ko tu lagi matured dr aku meyhhh..

Post a Comment