Sunday, March 6, 2011

Demam

Assalamualaikum..

Kenapa eyhh badan dan kepala rasa lain macam. wargggghh rupanya demam la. dari td sejuk je rasa. rasa nak menyelubungkan badan dan rest. da lama da aku tak demam. last pun time form berapa ntah. nie pun gagahkan diri untuk menaip. ngada-ngada tol aku. sepattnya pegilaa mkn ubat dan rest ni tak dok hadap blog nie. tapi disebbkan jari jemari gatal nak taip entry baru maka dengan lajunya menaip laa untuk entry kali ini.

ingat nak cete pasal part 2 iaitu sambungan dari entry sebelum nie. yelaa nak letak gambar-gambar yang banyak untuk tontonan awam sampai korang jemu untuk tengok. tapi disebabkan kesihatan yang tidak mengizinkan lain kali ok. tengoklaa esok ke. tengok keadaan. macam mana esok, da la ada kelas. ya ALLAH ko pulihkan lah demam aku nie dengan cepat untuk memudahkan aku menuntut ilmu, sesungguhnya ini ujian MU terhadap aku.

p/s: wahh sakitnya pale. bubbye korang nk rest. ketahuilah yg aku akan menyelubungkan diri selepas ini.

Terima kasih kerana sudi membaca=))

terima kasih awak sudi baca dan terjah ke sini.

No comments:

Post a Comment