Sunday, March 6, 2011

Penat Tapi Best Part 1

Asaalamualaikum..


Wahhh penat cam tak habis lg je. cittt bajet je hakuh nie. mentang-mentang dok bilik sorang-sorang dihentamnya tidur berjam-jam takkan tak hilang penat lagi. hah kan dah kantoi. *korang keep the secret ok*. kantoi aku nie suka tidur sambil membesarkan badan yang da cukup-cukup besar nie. roomate semua balik, sadisnya laa dorang tinggalkan aku sorang-sorang dalam bilik nie. nasib bek gondorowo tak mai. da mati kutu duduk bilik nie tak tahu nak wat apa. last last disebabkan bokben hari ini sgt laa baik dan tidak manja da dari tadi mengeluarkan wrna biiru ja tak ada hijau hijau terus update blog tanpa melengahkan masa yang anda sebelum en. bokben majuk. tapi apa-apa pun terima kasih en. bokben. tiap hari sayang. mestilah sayang kalo tak, takkan sampai sekarang aku masih guna en. bokben nie. ye dak??


Semalam adalah hari-hari yang memenatkan sedunia termasuklah seluruh tubuhku ini. seharian dengan adik-adik SRA AL AZIM KUALA LUMPUR dr pagi sampailah petang. nasib baik dorang nie tak banyak ragam dan karenahnya. kalau banyak ragam da lama da ak karate dorang. biar padan muka. haha. terselah keevilan aku tapi aku tak sekejam tulaa. aku masih tahu lagi nak buat mcm mana. takkan la tetiba nak karate anak orang. kunk silap-silap hari bulan aku yang kena karate dekat dalam balai polis sebab belasah ank orang. hah mendapat ko. 


Tapi serius dorang nie tak de lah malu sangat yela orang suruh pergi depan dorang pergi. tak ada malu-malu nyorok-nyorok belakang langsir nyorok bwah meja bagai. cuma bila nanya soalan mcm ada emas plak dalam mulut dorang. senyap je,sengeh-sengeh mengalahkan kerang yang tak busuk tapi ada lah segelintir yang jawab tak adalah dok senyap je. nampaklah posisi dorang sebagai pemimpin yakni pengawas even sekolah rendah. dorang da la kebanyakan kecik2 je semuanya tapi comey2. teringat aku time sekolah dulu-dulu. 

  • Yang perempuannya pakai serkup tutup dahi. dlu sekolah rendah aku pun mcm tu gak tapi aku tarik ke blkg lik kerana mak aku yg pakaikan.
  • Kecik2 dan comel2 je semuanya. macam aku dulu kecik je even darjah 6 orang cakap macam drjah 3. wuwu terasa muda plak tapi sekarang kekadang orang fikir aku kakak, kakak aku adik. yelaa aku besar akak aku kecik ckit. ok fine. terima.
Ahli-ahli kumpulan aku semuanya ok2. tak ada yang malu-malu gitu cuma macam tak ada sepakat je dan malu nk wat trademark dorang. nak tahu apa dia tnggu entry seterusnya. taknak bg tahu dekat sini. biar korang tertnya-tanya.

p/s: gambar dlm part 2.

Terima kasih sudi membaca =))





terima kasih awak sudi baca dan terjah ke sini.

No comments:

Post a Comment