Sunday, April 10, 2011

Twitter.. macam best

Assalamualaikum..


Wahhh awat mata tak ngantuk lagi nie. aishhhh. disebabkan itu ak dok online dan siapkan keje apa yang patut dan update blog lagi. korang nampak tak tajuk entry ak kali nie. ok nampak kan. kalau yang tak nampak uhh pergi amik kanta cepat kalau nak tengok. CEPATTT!!! *gaya linda jasmin jerit*  ada apa dengan entry kali ini?? ok nie aku nak cerita nie.


Actually tak terlintas pun aku nak wat twitter ni tapi tetiba tangan aku nie laju je pergi sign up twitter nie tadi. biasalah tangan gatal kan. boleh lak twitter nie apprve kan so apa lagi go on la kan. dan secara rasminya aku da der twitter selepas da diapprvekan oleh mr twitter nie. wahh gila la excited ak nie da der twitter. rasa nak bawa banner pusing satu kampung tayang macam nie "weyhhh orang kampung ellyshajamal yang duk hulu tu da ada twitter laa sekarang, ngat dia tu kuno sangat ke". boleh ke macam tu. layan je laa kan.


Walaupun baru join twitter nie tapi rasa macam best pulak dari fb. yelaa kalau nak update status kejap-kejap seminit ke 5 saat ke ko buatla tapi kalau dekat fb mungkin orang akan cakap "asal batak sangat ko ni lepas 5 minit je update status, da kena penyakit sawan status ke asyik nak wat status baru je". hah see mesti orang akan cakap macam tu laa tapi kalau dekat twitter tak. lepas uhh lagi senang chat at sini berbnding fb yelaa kekadang tetiba syiokk baik punya chat at fb tetiba offline, tak ada line. tapi twitter nie agak laju la jugak bagi aku la. tapi at cnie bukan macam chat fb yang dekat bawah uhh. cuma macam tak privacy ckit la tapi kalau nak tweet ngan orang lain mesej dekat situ pon boleh.


Erm tu jelaa kot bagi aku tentang twitter nie. aku pun tengah cuba mendalami twitter nie dan masih baru lagi sebab baru je join. kui3. so kawan-kawan kesayangan aku ELINADNAN
dan FARANABILAH  korang ada twitter x?? kalau ada follow ak eyhh. cian aku baru ada. haha

p/s: tapi sama ada twitter mahupun fb masing-masing ada kekurangan dan kelebihannya kan. bagi korang which one is better fb or twitter??

Terima kasih sudi baca =))
terima kasih awak sudi baca dan terjah ke sini.

4 comments:

. said...

derrr aku ade..tapi dah deactive..hahaha
aku takpaham langsong n payah do aku deactive dulo laaahhh hahahahaha.......aku memang macam nihhhh

ELLYSHAJAMAL said...

hahahaha.. adehh activekn balik.. hahaha.. snang je..

NabilahYazid said...

aku ade jee. lame dah buat tapi tak reti guna dohh.

ELLYSHAJAMAL said...

hahaha.. adeh ak ni pun x rety tp macam senang je. haha.

Post a Comment