Saturday, February 26, 2011

SILA BERI TUNJUK AJAR KEPADA SAYA

Assalamualaikum..


Wahh da lama tak update ini blog meyhhh. rindunya. almaklumlah busy dengan sungguh2 memerah segala keringat keringukk kerengekk yang ada untuk pulun membaca buku. *padahal malas nk update. awk nie rhsia kita aw*. Tapi tapi aku akan cuba sedaya upaya untuk merajinkan diri aku untuk update blog. kamu kamu semua doakan ea untuk saya. sekarang nie pun aku ngah cuba untuk memperharui blog aku 
nie. tengok-tengok ok tak blog aku cam nie *silalah katakan ya untuk mengelak saya merayu pada anda*. tema kita kali ini ialah putih. sila perhatikan baik-baik dengan membuka mata yang besar dan bulat. Ok kan tapi saya nie masih naif lagi dalam dunia blog nie yelah sekarang orang da der VLOG dan aku masih terkapai-kapai lagi. Tak apa aku perlu berusaha keras untuk menjadikan blog nie best. mudah-mudahan ye. heee. kamu-kamu semua silalah beri tujuk ajar kepada saya yang naif ini ye.


Ok sebelum nie, masa mula-mula buat blog macam-macam aku letak. biasalah enn bila mula-mula wat blog mesti nak ltak lagu la, widget la dan mcam-mcam lg laa. aku ingat lagi aku penah masukkan lagu dkt lam nie yang first ialah lagu aiman dan heliza sbb aku suka lagu tu pastu lagu dari hafiz hamidun pas tu akhir sekali al-binadak lagu arab gitu. tapi sekarang ak da buang jauh-jauh nun jauh di sana yang tidak dapat dijumpai lg oleh siapa-siapa.sekiranya anda terjmpe segeralah telapon talian ini 49866bla bla bla*silalh tmpar saya,da mengarut nie ^_^*. mesti dalam kepala korang 1001 soalan npe lah aku buang enn. aku buang kerana ianya mengganggu ketentaraman awam, memanglah pada mulanya rasa best tapi lama-lama aku buang gak atas faktor-faktor tertentu ya kawan. so blog ini sudah sunyi sepi macam duduk di tengah-tengah antartika.


tapi walau apa pun saya ini masih baru lagi dalam nie. jd kamu-kamu semua jgnlah malu-malu,segan-segan,sombong-sombong nk singgah blog nie dan bg sedikit tips untuk menambahbaik pulih kn blog ini. kita share-share taw kamu-kamu semua. selain itu, saya masih mencari-cari kerajinan saya untuk mengkarya dalam blog ini. *mengkarya katanya,haha*. jadi silalah buat solat hajat untuk saya mencari kerajinan itu. hee.. 


Kamu-kamu semua silalah beri tunjuk ajar kepada saya. Tunjuk ajarku blogger. hee..


Malunye.. haha


terima kasih awak sudi baca dan terjah ke sini.

No comments:

Post a Comment